Halvmardrömmar

Jag läste just igenom några av mina gamla blogginlägg och fann formuleringen "...när jag nu i vuxen ålder lever ett liv kemiskt befriat från löptävlingar...". Detta författades i mars 2009 och äger numera ingen som helst riktighet. Mitt liv  mer eller mindre kretsar just kring detsamma denna sommar. Äta godis? Gott men dumt. Springa 8 km? Egentligen för lite, men OK. Nyttja rusdryck? Gott men urdumt. Springa 17 km? Också för lite, men bra ändå. Intervaller? Nu börjar vi snacka. Backträning? Duktig idiot.

Om exakt en månad smäller det. Köttbullen sätts i rullning! Stockholm halvmarathon.


Kommentarer
Postat av: Marie

Du är sååååå grymt duktig!!!!!! heja heja heja...

puss



men du...rusdryck är väl givet på lördag hoppas jag...fast det är dumt!!! du får springa på söndag!!!

2010-08-11 @ 21:34:22
Postat av: Mia

Du är bäst, jag är fortfarande chockimpad!!!

2010-08-11 @ 21:42:24
Postat av: Anso (guess who...)

Jag har samma löparbrallor!!!

2010-08-21 @ 20:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0