Engelbräckt

Man vet att ens pappa är gammal när ens farfar (framliden sedan Dackefejdens dagar) på fullaste allvar övervägde att döpa pojkstackaren till Engelbrekt.

Man vet att ens pappa är gammal när han har varit pensionär i över tjugo år.

Man blir väldigt övertygad om att ens pappa är gammal när han insisterar på att få betala en matlagningskurs till sin dotter och envist vägrar ta till sig protesterna. Så kass är jag faktiskt inte på't.  Jag har inte så ofta anledning att göra mig till, bara.

Lika irriterad som övertygad blir man när det subliminala budskapet i de idoga övertalningsförsöken långsamt blottas; Hur ska du någonsin kunna hitta en man när du inte kan laga mat?

Fan. Jag som inte kan knyppla lakansspetsar heller.

Kommentarer
Postat av: Marie

Hur ska du någonsin kunna hitta en man när du inte kan laga mat? hahahaha!!!!!! hur fan lyckades jag då???????????



2010-08-21 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0