På 45:e dagen uppstånden igen från de döda

Jaha. Så har man spelat död i en och en halv månad - och vad har man för det? Inte en enda krans, kondoleans eller  oroligt telefonsamtal har jag fått. Inte heller har Agnetha Sjödin letat efter mig i TV. Och ni ska kalla er hängivna läsare och fans. Småsint! Nu har ni blottat er sanna natur, sanna mina ord.

Men, men, ni känner ju mig. Jag är av generös natur och alls icke långsint. Så, låt gå för den här gången, då. Vad har hänt sedan sist, undrar ni väl nu? Tja, både det ena och det andra (och när jag skriver detta ler jag hemlighetsfullt , ja, liksom i mjugg). Jag har haft tvättstugetid säkert sex, sju gånger. Jag har besökt folktandvården i Björkhagen (kompositfyllning på två ytor. 1050 SEK). Jag har fått mitt oranga kuvert i brevlådan (typ också 1050 SEK, fast i månaden) och jag har förlustat mig otaliga gånger i dagligvaruhandeln. Så, visst rör det på sig. Än lever liket.


Kommentarer
Postat av: petra

Va härligt att du är tillbaka!!! =) Hade jag inte vetat att du va vid liv så hade jag garanterat ringt Agneta så hon hade fått spåra upp dig!! Kram

2009-03-04 @ 06:04:36
Postat av: Anders

Välkommen tillbaka!!!!

2009-03-04 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0