Cheez doodle

Åh. Jag önskar ibland att min blogg vore lite mer i dagboksformat. Tänk att pliktskyldigt få avrapportera dagens händelser före läggdags; vad jag åt till lunch, vad jag har på mig, exakt hur trött jag var när jag åkte hem från jobbet, att jag åtminstone funderade på att gå och träna (det är tanken som räknas!), planerade festligheter i helgen etc. etc. i all evighet tills varenda jävel med en intelligenskvot över 85 kaskadspyr rakt ut över tangentbordet. Då vore jag allt en lyckans ost till kvinna. Nu är jag bara en kvinna. En kvinna som älskar ost av alla dess slag men inte direkt kan utge sig för att vara lyckans dito för det. En kvinna som fortfarande metabloggar så fort hon får stiltje i synapserna. Vad sorgligt.

Kommentarer
Postat av: ctrl

lol, nu var det nästan så jag fick tvätta tangentbordet, inte av spya ;) men ananasjuicen vägrade stanna kvar i munnen :D



Situationen lösten genom att skratta med ansiktet vänt mot taket....en inte obetydlig mängd juice hittade ner till lungorna :(



2009-03-04 @ 20:44:54
URL: http://incontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0