The world is not enough

Rasslade iväg till Örebro igår, serru. Bodde på anrika hotell Skomakaren (tre stjärnor, varav två av dem var en smula omotiverade), drack ljummet mousserande vin ur tandborstmugg och förgyllde även Satin och Accidents releaseparty med min närvaro. En på det hela taget riktigt trevlig vistelse. Tog tåget tillbaka hit till civiliserad mark vid tresnåret och har ägnat min kväll åt ingenting vettigt alls. Eller jo. Vafalls. Vad är det jag påstår? Jag köpte ju två liter Coke Zero och 175 gram ostbågar också. Det är vad jag - vid närmare eftertanke - vill kalla vettigt. Övervägde ett tag att äta bågarna med sked för att slippa klibbiga händer men höll igen på etiketten och slafsade i mig som en gris i nöd.

Så värst mycket mer har nog inte skett sedan sist. Förra helgen var jag i Fagersta och Skinnskatteberg och förlustade mig - men någon rapport om detta får ni inte. Allt som sker i de västmanländska skogarna är belagt med strikt sekretess. Det vet alla som någon gång varit där.

Ja, jäsikens jäkel. Vilken globetrotter jag har gått och blivit. Nu får jag allt hålla mig hemma några veckor. Rikets säkerhet, ni vet.

Kommentarer
Postat av: jansson

Haha ostbågar med sked.. hade inte ens kommit på tanken :)

2007-11-18 @ 16:27:55
URL: http://blogg.matsmats.com/jansson.aspx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0