Gisslan på Hedens IP

Grunden Girls har ett broderlag i division 7 - Bobby BK. Igår hade de höstpremiärmatch på Hedens IP mot ett, åtminstone visuellt sett, ganska fånigt Sannahed. Tänk blekta pudelfrisyrer och pizzamagar. Hur som helst, en sådan match vill man ju ogärna missa. Någonstans i slutet av första halvlek börjar viss kissnödighet göra sig påmind hos mig, så jag sitter som bäst och tänker ut vilken buske det ska bli som ska få den stora äran att skyla mig. Louise tar en lov i omgivningarna och kommer sedan tillbaka och meddelar mig att det högra omklädningsrummet är olåst och att jag således kan gå dit och göra mina behov. Oh well. Sagt och gjort.

 

Omklädningsrummet var av sedvanlig standard, toaletten likaså. Skönt, skönt var det att sänka ner gumpen på toastolen. Inte fullt så skönt var det att sekunden därefter höra att någon kommer in i omklädningsrummet. Hoppas, hoppas att det är en toaaspirant. Helst kvinnlig. Nähä. Hoppas hoppas att det är någon som tänker gå snart. Nähä. Hoppas hoppas för faaan att han inte tänker duscha- toaletten är ju granne med duschen. Jaha. Han duschar. Hoppas hoppas att jag kan komma ut innan resten av laget kommer in i omklädningsrummet.

 

 Ångest. Panik. Hemsk förnimmelse av dålig komedi.

 

Jag låste upp, kollade stint åt höger och pep iväg. Vem var den nakna stackaren? Läser du får du gärna ge dig tillkänna.


Kommentarer
Postat av: Flux

Pizzamagar HAHAHAHA

2005-08-11 @ 16:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0